Toto je podčlánek 3/5. Pokud jste nečetli hlavní článek, přečtěte si jej ZDE.
Co je dynamický remarketing?
Ještě než vám napíši, jakým způsobem pracujeme s dynamickým remarketingem, pro neznalé vysvětlím, co to vlastně ten dynamický remarketing je.
Remarketing je metoda cílení PPC reklamy, jejíž účelem je vracet návštěvníky na původně navštívený web. Slovo dynamický pak znamená, že jsme jim schopni zobrazovat reklamní inzeráty úzce spojené s konkrétní stránkou, kterou v minulosti navštívili.
Pokud na www.kurzyproradost.cz daný návštěvník navštíví kurz kreslení a kurz hraní na kytaru, tato informace se mu uloží do cookies v prohlížeči a my jsme schopni mu následně pomocí reklamních systémů zobrazovat tematickou reklamu. Jednoduše řečeno, na všech reklamních inzerátech od nás uvidí grafickou nebo textovou reklamu na kurz kreslení a kurz hraní na kytaru. Nebudeme mu zobrazovat obecnou reklamu, protože ta je výrazně méně účinná.
Dynamický remarketing jako podpora pro partnery
Abychom maximálně podpořili aktivitu partnera a maximalizovali konverzi, zobrazujeme remarketingové reklamy každému návštěvníkovi našich stránek. Děláme to na naše náklady a samozřejmě bez přepisu affiliate kódu.
V minulosti jsem se setkal s inzerenty, kteří provozovali remarketing, ale současně s ním přepisovali affiliate kódy svým partnerům. A to je teda pěkná prasárna! Jejich argument byl vždycky stejný – remarketing nás stojí peníze! A moje odpověď vždy zněla – tak to nedělejte!
Je přece absolutně proti zdravému rozumu, aby sám inzerent přepisoval partnerům affil kódy. Pokud si na to nedokáže vyčlenit prostředky z budgetu, tak je pořád lepší, aby remarketing nedělal vůbec. Alespoň tím nesabotuje práci vlastních affiláků. A proto vám radím – testujte, testujte, testujte! Pokud se vám konverze nepropisují, utíkejte pryč :-)
Provozujeme různé druhy dynamických reklam
V našem reklamním systému máme desítky dynamických sestav navázaných na specifické akce návštěvníka. Nezaregistrované návštěvníky vábíme na lekce zdarma, zaregistrované uživatele pak na nákup placené části programu a pokud nám nějaký zákazník nedokončí objednávku, pak jej na to upozorňujeme speciální sestavou.
Výjimkou nejsou ani podmíněné reklamní sestavy, které zobrazujeme pouze v případě, že je splněna určitá podmínka. Například pro kurzy ve slevě máme reklamní poutače, které jasně komunikují rozdíl mezi původní a akční slevou.
No, prostě a jednoduše, děláme maximum pro to, abychom plně podpořili práci našich affiliate partnerů a na výsledcích je to znát :-)
Přehled článků:
- Affiliate program Kurzy pro radost - souhrnné představení
- Affiliate program Kurzy pro radost - unikátní trackovací systém (1/5)
- Affiliate program Kurzy pro radost - doživotní provize (2/5)
- Affiliate program Kurzy pro radost - dynamický remarketing (3/5)
- Affiliate program Kurzy pro radost - motivační odměňování (4/5)
- Affiliate program Kurzy pro radost - partnerské prostředí (5/5)
<<< Doživotní provize 2/5 Motivační odměňování 4/5 >>>